[D66] Populistische correctheid

J.N. jugg at ziggo.nl
Thu Jan 14 17:06:32 CET 2016

Het bespreekbaar maken van rechts-populistische thema's, de
populistische correctheid, is een zinloze opgave (zie LPF debacle). Met
rechts valt niets te bediscussiëren, daar heerst la bêtise. Je ziet nu
dat door de tegenstellingen uit te vergroten rechts enorm wint in
Europa. De asielzoeker in de media is het andere gezicht van de terreur.
Het principe van de dubbele effecten. De media kijkt niet weg, ze
vergroten de problemen uit. Wie wel eens het onfortuin heeft gehad op
WNL (walgelijk nederland) of kletsnek Jinek af te stemmen weet wat ik
bedoel.