[D66] Racisme 2016

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Tue Dec 27 21:39:39 CET 2016

Marc,

Mevrouw Simons is niets meer of minder dan het getinte equivalent van een "dom blondje". Ze heeft zich voor het karretje van de AK Partij NL (vermomd onder de noemer DENK) laten spannen en het verbaast me dat ze na ruim 7 maanden kennelijk op eigen initiatief de ware aard en bedoelingen van Kuzu/Özturk ontdekt heeft: Deze twee heerschappen zijn antiracistisch als racisme inhoudt dat Turken gediscrimineerd worden, verder zijn ze even racistisch als hun grote leider, de sultan van Ankara en fungeren hier als spreekbuis voor de AK Partij. Het meest enge aan deze twee gekken is dat ze zelfs zonder Sylvana op eigen kracht nog een zetel zullen halen op 15 Maart. Hiermee heeft Erdogan precies bereikt wat hij wil: Als de EU Turkije niet wil hebben, dan infiltreer je in de parlementen van de EU lidstaten via stromannen als Kuzu en Özturk.

Ernst Debets/
Zaanstad