[D66] Racisme 2016

muijz at dds.nl muijz at dds.nl
Tue Dec 27 12:15:53 CET 2016

Dr. Marc-Alexander Fluks (MAF) schreef op 27-12-2016 10:48:

> * Op 29 november 2016 zet Denk een filmpje online,
>      https://www.youtube.com/watch?v=fyrXwghKAKo
>   met als titel,
>      De nieuwe campagneleider van DENK Ian van der
>      Kooye
>   7 dagen later vraagt deze meneer de artikel1-
>   website van Simons aan,
>     http://artikel1.org
>   Op WhoIs,
>      http://whois.domaintools.com/artikel1.org
>   staat immers dat op 6 december 2016 deze website
>   is opgezet door ene,
>      Ian van der Kooye
>      Sierkershof 3
> [...]

Dat staat er niet, er staat dat op 6 december 2016 het domein is
geregistreerd.
(Een domein registreren is iets anders dan een website opzetten.)

Het filmpje waarin Ian van der Kooye wordt voorgesteld is op 12 januari
2016 online gezet:
https://www.youtube.com/watch?v=NbTf0OHMlV4

Van der Kooye is op 4 januari 2016 door DENK gepresenteerd als
campagnemanager:
https://www.bewegingdenk.nl/over-denk/campagne-in-kleur

Dit wat de kwaliteit van het opzoekwerk door onze Velpon-professor
betreft.
Op zijn racisme en sexisme kom ik nog terug.

Erik vdMb