[D66] The euro, or hating democracy

J.N. jugg at ziggo.nl
Wed Jul 1 10:02:29 CEST 2015

bonjour Paris,

On 07/01/2015 07:08 AM, Erik van den Muijzenberg wrote:
> Joh, neem eens een ander ochtendblad.

Geen ochtendblad, maar ochtendblog, meneer ernst blog.

> Wie heeft die Grieken destijds eigenlijk *gedwongen* om geld te lenen?

Tsipras zal niet bij Goldman Sachs aankloppen. Hij kan beter
schatkistbons uitgeven...

> Niemand toch? Daar hebben ze fijn hun infrastructuur van opgeknapt.

De Acropolis hoeft niet opgeknapt worden, het proletariaat wel...

> Ja, nu moeten ze terugbetalen. Zo gaat dat.

O, de dingen kunnen ook anders gaan. De woorden en de dingen.

> Als jij mij geld uitleent wil je het ook terug.

Faust

> Al dat gelul over de troika zus en Europa zo dient alleen maar om te
> verbloemen dat de Grieken hun zaakjes zelf niet op orde hebben.

De zaken zijn nooit op orde, er is altijd een staat van verwarring en
flux. Ik heb een hekel aan oordelen, en vooral oordelen over orde.

> Het is een corrupte bende en de belastingheffing is er ook een puinhoop.

Dat is zo.

> Als de arme Grieken het niet met de gang van zaken eens zijn moeten ze
> het geld halen bij de rijke Grieken. Niet bij andere arme Europeanen.

Ja, of schatkistbons of een herhaling van het kolonelsregime uit 1967.

Ik heb vanochtend Ja dadels gekocht
http://www.agf.nl/nieuws/2014/0701/dadels.jpg

Maar ben voor een sereen Nee, OXI. (0x1)

mvrgr,
J.N.