[D66] Kiesprobleem echte democraat

J.N. jugg at ziggo.nl
Tue Mar 18 17:57:57 CET 2014

On 03/18/2014 05:28 PM, Henk Vreekamp wrote:
> Democs,
>
> Morgen stembus in de nabije worstelschool. Landelijk en Europees vaar ik
> meestal op de automaat. Maar lokaal?

De automatische stemmer: zo vergaren de heren en dames politici meestal
hun legitimatie. Thorbecke hat een hekel aan partijen en derhalve ook
niets daarvan in de 'grondwet'.

> Ja, twijfel is dan op z'n plaats. Kennen veel broeders en zusters
> dergelijke dilemma's?

Nee. Op Lijst 6 puur lokaal zit een beroepsmilitair. Ik ga morgen maar
eens even mijn vrouwelijke psych met haar heerlijke rondingen in de
stemming brengen... Mijn dilemma's zijn van een geheel andere aard.