[D66] Aircrash Ukraine

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Jul 19 10:22:35 CEST 2014

  Oto <jugg at ziggo.nl>,
>Ik hou het op een mechanisch defect bij Boeing 777 van Malaysia.
>(MH370 richting Peking was ook een 777, vandaar...).

  Het enige dat vaststaat is dat de vliegleiding van Ukraine een
  vliegtuig over gebied heeft geleid waar onlangs 2 vliegtuigen
  zijn neergehaald geworden.

  Europa stuurt nu al geruime tijd aan op een oorlog met Rusland
  en gooit daarom voortdurend olie op het vuur daar waar het
  gaat om Uraine.

  En ja, in oorlogstijd gebeuren er zaken als het neerhalen van
  vliegtuigen. Het gaat er niet om wie al-dan-niet een raket
  heeft afgevuurd, het gaat om de dreigende oorlogstaal vanuit
  het westen. De dag voor de crash ging het westen er opnieuw
  hard tegenaan. Zonder dat hier ook maar enige aanleiding toe
  bestond.

  Nu heeft het narcistische westen weer eens flink medelijden
  met zichzelf. Dringt aan op diepgaand onderzoek en zo. Als
  men zoeiets dan zo graag wil, laat men dan eens beginnen met
  onze eigen Bijlmerramp. De slachtoffers daarvan sterven aan
  de meest rare kwalen en niemand die ook maar een vinger
  uitsteekt. Want dan komen de relaties met Israel in gevaar.

  Raar toeval: de westerse agressie begon met dat homogedoe en
  in het neergestorte vliegtuig zaten AIDS/HIV-deskundigen en
  homo-activisten (waaronder uit D66). Zo precies had men net
  vast nooit willen weten.