[D66] Selectieve verontwaardiging of antisemitisme?

Henk Vreekamp vreekamp at knoware.nl
Sat Jan 25 04:25:44 CET 2014

Marc, wij zijn het in grote trekken eens: etymologisch betreft antisemitisme
alle "semieten", Israeliers en Arabieren (dus niet bijvoorbeeld Berbers,
Iraniers, Turken en Koerden). Een deel van de Arabieren is trouwens
christen. Op het politieke toneel speelt Wilders dan ook een schyzofrene rol
door enerzijds strak-pro-Israel te zijn en anderzijds zowel extremistische
als modern-gematigde moslims over *een* kam te scheren.

Dat onderscheid zouden de fracties eens meer uit de verf moeten laten komen
in het debat met Wilders en islamofoben! In de trant van "Wilders is ook
antisemiet"...
Je agnostische hv,u