[D66] Garmonbozia: Olympische Gedachten - Cheryl Maas weet vanwanten (11)

J.N. jugg at ziggo.nl
Tue Feb 11 16:19:40 CET 2014

On 02/11/2014 02:10 PM, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Gisteren op de TV (13th Street): de eerste afleveringen van de TV-serie
>  'Perception' (wordt deze week tal van keren herhaald; nieuwe afleveringen
>  maandag om 21:00). In deze afleveringen werden twee moorden opgelost omdat
>  de hoofdpersoon *anagrammen* kan lezen. Precies wat ik hier zo nu en dan
>  beweer - en aan de titel van het programma kan men dan ook zien dat de
>  serie gaat over hoe men de dingen waarneemt.

> Wie anders kijkt, ziet *heel iets anders*.

Nooit. De cult van Hermes strikes again: Hegel, iets anders, of geel
iets anders...? Ik koop nooit mijn brillen bij Hans Anders, als ik deze
grap me mag permitteren in de oorlogswinter bij D66 en AIVD. Nog even,
en iedereen is zo paranoia dat alleen metanoia ons nog kan 'redden'.
Tenzij je Gunter Anders (filosoof) heet:
http://de.wikipedia.org/wiki/G%C3%BCnther_Anders

mvrgr,
J.N.