[D66] VVD biedt excuses aan voor 'Eurofielen'-uitspraak

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Sun Nov 10 16:06:01 CET 2013

Hieruit blijkt maar weer dat Wilders als hij ook maar enigszins aangeallen
wordt wild om zich heen gaat slaan. Conclusie: deze man kan absoluut niet
tegen zijn verlies.
Gefundeerde kritiek op Alexander Pechtold zou beter begrepen en gewaardeerd
worden. Niet de nietszeggende twitterberichten van een paranoïde
euroscepticus die niets liever wil dan een groot hek om Nederland zetten met
iedere 500 m een wachttoren met daarop een soldaat uitgerust met uzi en
schietbevel, als ware het de DDR in z'n slechtste tijden.

Ernst Debets/
Zaanstad