[D66] Fair Warning: Julian Assange's "Cyberphunks"

Nord protocosmos66 at gmail.com
Tue Apr 30 09:28:51 CEST 2013

Erik, je discussieverwachtingen op deze lijst deel ik niet op de dag
voor de 1e Mei.  Ik hecht geen overspannen geloof aan de tirannie van
standpunten en opinies. Je had het over 11 pagina's gemekker, dus ik
neem aan dat je het artikel enigszins doorgenomen hebt? The Highway to
Postmodern Surveillance Dystopia. Het pessimisme van Assange en Morris
deel ik, er zijn vast ook fascistoïde overheidsagenten en lurkende
monarchistische D66-schijtmussen die deze lijst in de gaten houden. Deze
laatste groep moet dat vooral ook blijven doen, dan worden ze nog eens
geïnformeerd over de vrijheid en de toekomst van het internet. We weten
(volgens Andrew Feenberg) niet eens wat het Internet is!

Nord