[D66] Nationaal zaklopen: Voor het zingen de kerk uit

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Apr 3 13:13:39 CEST 2013

  Op 26 februari schreef ik,
>Onderwerp: Nationaal zaklopen: Mijn droom voor ons land
>Niet lachen: voorzitter Wijers van het Nationaal Comite
>Inhuldiging (NCI) wil ons laten dromen onder het motto,
>  Mijn droom voor ons land: Inspiratie voor onze Koning
>  http://www.mijndroomvooronsland.nl

Intussen wordt er enthousiant verder gedroomd, dezelfde
voorzitter Wijers (D66) heeft zojuist een tweede website
geopend onder het motto,
    Deel Jouw droom
    http://www.deeljouwdroom.nl

Voor wie het niet ziet,
    Deel     = Het scheiden van twee honden (alchimie)
    Jouw     = Satan als 1 hond
    Droom    = Satan droomt want is 2 honden i.p.v. 1

Er staat domweg dat de burger niet door heeft op welke
wijze men wordt bedonderd. De alchimie van het eerste
motto was dan ook,
    Mijn     = Satan
    Droom    = Satan droomt want is 2 honden i.p.v. 1
    Voor Ons = Voor 2 honden
    Land     = Monoceros (sterrenpoort rond Monoceros)

Dit was achteraf gezien kennelijk niet duidelijk genoeg
en dus werd er een tweede idiote website tegenaan gegooid.
Twee is immers beter dan 1. Hier gaat het juist om.

Gisteren maakte nationaal koordirigent Wijzers z'n
opwachting bij Pauw en Witteman,
    http://pauwenwitteman.vara.nl/Uitzending-detail.113.0.html?&tx_ttnews%5Btt_news%5D=29764
In Azie gaan mensen enthousiast op de daken staan om het
Koningslied,
    http://www.hetofficielekoningslied.nl
mee te zingen op 30 april, beweerde de D66'er in opperste
verwarring. Hij is flink boven z'n T-water.

Nu we het toch over de Oranjestoornis hebben: Ook Paul
Schnabel (SCP en D66) gedraagt zich de laatste tijd nogal
vreemd. Onze twee narren zijn zo langzamerhand rijp voor
een lidmaatschap van de Jonge Democraten. Kunnen ze rond
twee juli gezellig yinyangen met Sirius.

Was het maar alvast 1 mei.