[D66] De drie PPP's

Antid Oto protocosmos66 at gmail.com
Tue Sep 11 03:52:46 CEST 2012

En wie heeft nog geduld met het anti-immigrantisme van
nationaal-liberaal Vreekamp? Toen recent in Griekenland razzia's op
immigranten plaatsvonden kneep de snob goedkeurend een oogje dicht. Zijn
deze razzia's het ongeduld waar V op doelt?  Het zou me wederom niets
verbazen. Het geduld met het globale kapitalisme leidt tot ongeduld tov
immigranten en andere zondebokken, de sans papiers.