[D66] Aap uit de mouw

Erik van den Muijzenberg muijz at dds.nl
Tue Sep 4 23:31:41 CEST 2012

On Sep 4, 2012, at 10:40 AM, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

(knip)

> Op,
>  http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/3309891/2012/09/02/Wie-is-grootste-kampioen-handophouder-van-Nederland.dhtml
> staat de pister eveneens. Er staat zelfs,
>  En de VVD maar tekeergaan. 'Je hebt hier niets te zoeken als je
>  alleen je hand ophoudt', las ik in het verkiezingsprogramma van de
>  partij die overigens dit jaar nog fors bezuinigde op het budget
>  voor de reintegratie van herintreders.
> Het wordt alleen maar erger...
>
> De partij die als geen ander verantwoordelijk is voor de neoliberale
> [...]

Professor het is geen 'Volkskrant stuk' maar een blogbijdrage door
Maarten Keulemans
die is overgenomen van NWT Online

http://www.nwtonline.nl/nl/weblog/1140/hand-ophouden.html

alwaar ook een aantal reacties die interessant zijn om te lezen; onder
andere wordt
de schrijver er op gewezen dat zijn cijfers ook na correctie nog
steeds niet kloppen.

Erik vdMb