[D66] Dwangarbeid in Eindhoven

Bert Bakker bertbakker7 at gmail.com
Thu Oct 18 17:06:23 CEST 2012

Ik heb het gelezen, en het toont de stompzinnigheid van de UWV- en
gemeentelijke trajecten aan. Goede reden om die reïntegratie-budgetten weg
te bezuinigen (wat D66 ook altijd wilde).
Maar ik heb de man (neem aan dat het om een man gaat) gelezen, hij is
geestig, goed van de tongriem gesneden, en kan inmiddels zelf al die
trainingen geven die hij heeft moeten ondergaan.
Maar waarom heeft hij dan geen werk? Ik bedoel, is het mijn blinde vlek of
had de man al lang werk kunnen vinden als hij zich daar wat meer op had
gefocust. ADD is in psychiatrisch opzicht een erg vage klacht; je kan je er
ook te makkelijk achter verschuilen.

Ik bedoel maar, af en toe schrijft ons Tegengif dingen waar je de mond van
openvallen, maar hier kan ik niet erg verontwaardigd over worden (hooguit
over de geldverspillerij, maar hun boosheid gaat geloof ik vooral over de
dwang?).

Op 18 oktober 2012 16:59 schreef Antid Oto <protocosmos66 at gmail.com> het
volgende: