[D66] zomaar een feitje

Antid Oto protocosmos66 at gmail.com
Tue May 1 09:35:50 CEST 2012

Wist u dat in de 20ste eeuw er zo'n 25 miljoen mensen verongelukt zijn door een
auto-ongeluk? Dat zijn ruim 6 holocausten! Om nog maar te zwijgen over de schade
ontstaan door luchtverontreiniging, en de dode dieren.

De auto ís de holocaust.

Zelf heb ik mijn Peugeot weggedaan, veel te duur en kan goed zonder. Vanaf nu af
aan ben ik anti-auto zolang het laatkapitalisme (en hun autoarbeiders) geen
deugdelijke, duurzame, veilige en betaalbare elektrische auto's ontwikkelt.

Voor een totaalverbod op otto- en dieselmotors!