[D66] Pechtold conservatief en weinig pragmatisch

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Wed Mar 28 10:48:03 CEST 2012

Op 28 maart 2012 10:35 schreef Bert Bakker <bertbakker7 at gmail.com> het
volgende:

Eh... als ik het goed begrijp: dus als ik morgen mijn hypotheek niet meer
> betaal, en mijn bank protesteert, dan zeg ik gewoon dat hypotheken zooo
> oude economie zijn, dat het een schijntje is vergeleken met waar het
> werkelijk om gaat?

Zoiets, Bert. :)

Feit is wel dat banken in ernstige mate mede verantwoordelijk zijn voor de
huidige crises, en die kan zomaar opnieuw plaatsvinden.

> Zo kom ik inderdaad wel in een tentje bij Occupy terecht...

Uh ... Had je die daar nog niet staan?
Zie je, geen contact meer met de maatschappij. ;)

Blijft, Bert dat je voorbij gaat - wenst te gaan - aan de veranderde
omstandigheden en de toegenomen onzekerheid, en dat die economie ook niet
meer terugkeert naar het oude niveau. Nooit meer ...

Kortom: een beetje inhoudelijke reactie graag.

Henk Elegeert