[D66] Garmonbozia: Top EU bestaat uit Vrijmetselaars

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Mon Jul 30 21:45:09 CEST 2012

Heer Fluks,

Begin je een beetje paranoia te worden van al die vrijmetselaars?

Misschien eens bijkomen hier?:

Waar dit is?

Ik geef wat aanwijzingen waarbij je ook je sterrenkunde kunt gebruiken:

Dit gebouw is gebouwd tussen 3 Februari 1931 en 22 Februari 2011

Volgens de natuurkundigen heeft een gelijkwaardige stand tussen aarde en
maan op genoemde data iets veroorzaakt.

Aan de bouwstijl zie je de plaats aan de hand van de datum.

Veel succes

Ernst Debets/

Zaanstad

(Geen Vrijmetselaar/No Masonic)