[D66] Garmonbozia: Top EU bestaat uit Vrijmetselaars

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Jul 29 11:58:42 CEST 2012

Ik, afgelopen vrijdag,
>Omdat het voor de hand ligt dat beiden Vrijmetselaar zijn en dat
>ze aansturen op een wereldoorlog (omdat in hun geesteszieke visie
>de Aarde eerst dient te worden gezuiverd voordat het Satan belieft
>weder te keren), zocht ik naar linkjes tussen 'oorlogsdraak' Mario
>Draghi en de Vrijmetselarij

...bingo...

* Op,
      http://www.unitynet.nl/achter%20de%20schermen/fulford/2012/8%20mei.htm
   staat,
      Dit komt omdat P2 leider Mario Draghi
   P2 is een corrupte Italiaanse Maffia-Vrijmetselaarsloge,
      http://en.wikipedia.org/wiki/Propaganda_Due
   Op,
      http://humanistfederation.eu/working-lunch-with-presidents-of-the-commission-and-parliament/
   staat,
      Jose Manuel Barroso spoke of his respect for the organisations
      present at the lunch. He recalled that in his youth freemasonry
      had been illegal in his country under Salazar's ultra-
      conservative and religious regime.
   Bij deze gek is het starten van een wereldoorlog duidelijk in goede
   handen. Hij is dan ook al een aardig eind op weg met zijn Euro.

* Al zoekende naar meer data vindt men dat eveneens Vrijmetselaar
   zijn,
      Jose Manuel Barroso
      Jean-Claude Juncker
      Herman Van Rompuy
      Guy Verhofstadt
    Zie,
      http://www.youtube.com/watch?v=aUvABHSUWMw

Ik zou deze lieden maar niet vertrouwen. Ze zijn louter bezig met
twee hondjes en meer niet. Tegen de Melkweg met dit uitschot !