[D66] Bert Bakker over Karremans

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Thu Jan 19 23:14:43 CET 2012

Tjerk,

Wat is dit nu? De man wordt eenzijdig be-/veroordeeld en kan zich er niet
tegen verdedigen.
Waaruit blijkt dat de man incompetent zou zijn? Tegen welke achtergrond kom
je tot je voorbarig oordeel?

En waaruit blijkt dat diegene die hem aangesteld heeft (de) straf verdient?
Je opteert voor nieuwe vormen van rechtspraak? :)

Henk Elegeert

Op 19 januari 2012 22:32 schreef T. Jouwstra <tjouwstra at wxs.nl> het
volgende: