[D66] Garmonbozia: Nine Eleven (3)

Antid Oto protocosmos66 at gmail.com
Sun Sep 18 11:57:46 CEST 2011

On 18-9-2011 10:44, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>  Antid Oto <protocosmos66 at gmail.com>,
>  Lees ook de boeken van Robert Whitaker zou ik zeggen.
>
>  In deze naam zitten twee Vrijmetselaarscodes verborgen (zoek ze
>  eens).
>

>      Nieuwsuur   = Orthos/Satan
>    Die ellendige/storende sport in dit programma zit er alleen maar
>    in omdat het moet gaan over *twee honden*.

Ik kijk geen nieuwsuur meer sinds ze nova gedumpt hebben, inderdaad die sport en
dat decor is vreselijk irritant.

Maar die twee honden in je hoofd, daar moet je toch echt aan werken voordat de
twee honden de dode geest van Dr. Fluks gaan dicteren. Bij deze mijn
psychiatrisch advies voor een digitale lobotomie.