[D66] Garmonbozia: Leestip UvA: Ragnarok (3)

Antid Oto protocosmos66 at gmail.com
Mon Sep 5 19:36:43 CEST 2011

On 4-9-2011 12:25, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>  Tjerk. Jouwstra <tjouwstra at wxs.nl>,
>
>  Ik zie het in de wereld zelf, ik haal niets uit boeken. Ik kan
>  momenteel zo'n 10 duizend (schattinkje, uiteraard) Vrijmetselaars-
>  codes zien. En ja, dan ziet men het verhaal vanzelf.

Dr Fluks, mijn beste Broeder Generaal, Meester Expert van de Grote Symbolische
Loge, Geheime Meester, Volkmaakte Meester, Geheimschrijver, Provoost en Rechter,
Uitverkoren Meester der Negen, Illustere Uitverkorene der Vijftien, Sublieme
Uitverkoren Ridder, Verheven Uitverkorene der Twaalf Stammen, Grootmeester
Architect, Grote Schotse Uitverkorene van het Heilige Gewelf, Volmaakte en
Sublieme Vrijmetselaar, Ridder van het Oosten en het Westen, Souvereine Paus van
de Universele Vrijmetselarij, Ridder van de Zon, etc. etc. Wanneer volgt de
publicatie van de codes in boekvorm?

Overigens is dat boek van Eco meer een kookboek rondom de misselijkmakende
hoofdfiguur Simonini. Trap er niet in om het te lezen. ;)

Lees Zamjatin "Wij" waar Orwell en Huxley hun dystopische inspiratie schijnbaar
vandaan hebben gehaald.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jevgeni_Zamjatin