[D66] Opsplitsing banken idee voor D66?

John Wijsmuller j.wijsmuller at planet.nl
Sun Oct 30 22:07:35 CET 2011

We kunnen natuurlijk ook het particuliere deel nationaliseren.
Of we kunnen een staatsbank oprichten die bij alle verloningen als bank
moet worden ingeschakeld om de belasting en sociale verzekeringen in te
houden, zodat iedereen netto betalingen op zijn particuliere rekening
ontvangt. Door deze internetbank ook rente te laten vergoeden kunnen
mensen bij deze bank ook hun geld veilig bewaren.

Op naar een leven zonder belastingopgave!

Hartelijke groet, John