[D66] Opsplitsing banken idee voor D66?

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Sun Oct 30 20:38:40 CET 2011

Henk,

Volgende week is er op het congres een fringe meeting over de eurocrisis met
Sophie in ’t Veld en Wouter Koolmees. Misschien dat deze oplossing hier ook
ter sprake gebracht kan worden. We hebben immers al het broodnodige
staatsinfuus gezien voor combi’s van Verzekeren/Particulieren/Investment
Bank (ING), maar ook van combi’s  Particulieren/Investment Bank (ABNAMRO) en
Particulieren/Verzekeren (SNS, Aegon).

Ik verheug me al op een interessante bijeenkomst en ga me pas zorgen maken
als de speculanten Berlusconië gaan aanvallen of als Sarko alle Franse
Banken gaat nationaliseren.

Ernst Debets/

Zaanstad

(en bankier te Amsterdam)