[D66] Euroflop (was: Kübler-Ross)

Antid Oto protocosmos66 at gmail.com
Sat Nov 12 13:02:03 CET 2011

On 11-11-2011 11:28, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>  Antid Oto <protocosmos66 at gmail.com>,
>
>  ...ik probeer het zo nu en dan...

Jou reken ik niet tot D66, want je hangt overduidelijk geen D66 gedachtegoed aan.
Maar ik doelde eigenlijk meer op de website van D66, haar officiële orgaan. Daar
valt geen enkele analyse te bespeuren van de Eurocrisis, niet op hoofdpagina
(daar gaat het over homo's) en niet op de Europa-pagina.
Ontkenningsfase of weren van negatief geladen onderwerpen? Men zal haar
potentiële eurofiele kiezertjes wel niet willen wegjagen.

Wat wij trotskisten met D66 gemeen hebben is dat we een politieke unie in Europa
willen, met het verschil natuurlijk dat D66 een bourgeois unie wil zonder de
natie-staat te afschaffen. Onze slogan: "The United States of Europe"  is nog
immer onze inzet. Het alternatief is de balkanisatie van Europa.