[D66] Euroflop (was: Kübler-Ross)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Nov 11 11:28:56 CET 2011

  Antid Oto <protocosmos66 at gmail.com>,
> Valt het jullie decadente bourgeois subjects ook op dat D66
> niets te melden heeft over de crisis en desintegratie van
> Europa?

  ...ik probeer het zo nu en dan...

  Ik heb een jaar of wat geleden op deze d66-lijst exact
  opgeschreven *hoe* het fout zou gaan. Tot dusver is de voor-
  spelling uitgekomen. Destijds zag ik dat Vrijmeteselaarsgedoe
  niet dus het *waarom* van de Euro-ellende ging aan mij voorbij.

  Inmiddels zie ik de twee honden en besef dat het expres fout
  *moet* gaan. Geel gaat voor niets minder dan het einde van de
  wereld en van de mens zelf - haar Euro is een Satanistisch
  symbool waaruit ze kracht put en een middels om ons allemaal
  de vernieling in te helpen..

  Het is beslist niet zo dat er momenteel een generatie zeer
  domme politici aan het roer staat die louter de meest krank-
  zinnige beslissingen neemt (voortdurend het *tegenover-
  gestelde* doet van wat het gezonde verstand een mens ingeeft).
  Doorgedraaid als ze is, jaagt ze domweg een ander doel na dan
  wordt voorgewend: alles moet kapot ten faveure van de terug-
  keer van Satan himself.

  Het maak niet uit dat er steeds meer regeringen vallen over
  het Eurodrama: er komt gewoon weer een andere Vrijmetselaar
  aan het roer die de waanzin voortzet. In het onderhavige geval
  de vernietiging van de economie middels draconische hervormingen
  teneinde de Europese landen (en hopelijk ook daarbuiten) naar de
  ondergang te voeren. Waarna het uiteraard net zo mis gaat als
  destijds gedurende de periode van na 1929.

  Maar ja, de mensen zien het dus niet (jij ook niet, Oto). Die
  blijven maar denken dat ze *iets anders* zien. Het doel van de
  gekken in kwestie valt nu eenmaal buiten het begrippenkader van
  normale burgers en dat de dingen *twee* betekenissen hebben in
  plaats van *1* (en dat men dus moet zoeken naar de betekenis
  van Apollo) komt dan ook niet bij ze op.

  De PVV heeft vandaag een onderzoek aangekondigd naar de conse-
  quenties van de terugkeur van de Gulden. Lijkt me geen overbodige
  luxe. Maar de gevestigde partijen hebben de terugkeer naar een
  eigen munt al bij voorbaat afgeschoten. Voor Geel is de Euro in
  het geheel geen flop: de Euro is het grootste succes dat het
  afgelopen decennium bereikt is. De stap voortwaards de afgrond
  in.

  Andere oplossingen...
  - Men kan volledig overstappen op plastic en de Euro in elk
    land een andere waarde geven (wel zo simpel eigenlijk - kan
    de Euro ten opzichte van zichzelf gaan zweven).
  - Men kan een tweede economie introduceren.
     + In Griekenland is de ruilhandel inmiddels teruggekeerd
       dankzij de Euro maar,
     + men kan natuurlijk ook een *tweede munt* introduceren.
       In geval van Griekenland betekent dit dat men zowel de
       Griekse Euro als de Griekse Drachme gebruikt. De Euro
       voor internationaal verkeer en de Drachme voor de
       dagelijkse uitgaven zodat de economie niet dankzij
       dwaze Eurohervormingen tot stilstand komt.
     + Tijdens de Weimarrepubliek hadden tal van Duitse steden
       hun eigen munt naast de Mark om de noden van de burger
       enigszins te lenigen. Dus invoering van de Amsterdamse
       Gulden en de Rotterdamse Gulden naast de Nederlandse
       Euro zodat ons land niet Griekenland, Ierland, Italie,
       Portugal en Spanje (en wat te denken van Belgie, Cyprus,
       Frankrijk en Malta ?) achterna gaat.

Er zijn altijd oplossingen - maar Gele politici staan met hun
dubbele Vrijmetselaarsagenda elke oplossing in de weg. Ze
willen niet anders dan dat de problemen groter worden.