[D66] Breivik

Erik van den Muijzenberg muijz at dds.nl
Thu Jul 28 07:22:20 CEST 2011

On Jul 28, 2011, at 12:07 AM, Fritz van Rikxoort wrote:

> Je verdraait weer mijn woorden en haalt ze uit het verband van het
> onderwerp, Erik, en voegt woorden en conclusies toe die niet de mijne
> zijn.

Gek, dat roep je ook tegen Mark Giebels.
Zou dat misschien zijn omdat je je gedaas helemaal niet weet te
verdedigen?

> Om vervolgens je eigen verzinsels die je mij toeschrijft te
> bestrijden.

Leuke jij-bak.
Verzin zelf eens iets Fritz.

> We zijn uitgepraat.

Fijn.

> Je verzoeken om bronnen: doe zelf je eigen werk!

Kom nou toch Fritz; jij stelt, dus jij bewijst.
Bovendien probeerde je je gedaas te onderbouwen met
"Ik heb rondgekeken in buitenlandse media en kranten,"

Dan mag ik toch wel vragen welke dat dan waren?
(Valt me nog mee dat je het niet over 'de media's' hebt.)

> Vergelijk zelf buitenlandse media met Nederlandse
> en tel zelf citaten of google naar bronen met aantallen citaten.

Waarom moet ik dat doen?
*Jij* moet dat doen.
Jij stelt, dus jij bewijst.

Ik hoef niet aan te tonen dat jij ongelijk hebt - wat overigens niet zo
moeilijk is; jij moet je gedaas deugdelijk zien te onderbouwen.
(En dat is blijkbaar zo moeilijk dat je kiest voor de vlucht naar
voren.)

> NRC Next gaf in ieder geval een aardig overzichtje
> (helaas alleen in tekst ipv in een tabel,

O, dus je baseert je op Nrc.next?
En die 'buitenlandse media en kranten' dan?

> maar het blijft dan ook een NLse krant dus nauwelijks kwaliteit).

Dan neem je toch een buitenlandse krant?

(Ik lees Le Monde, Liberaton en de Herald Tribune (dat is de
internationale versie van de New York Times) plus wat er nog
gratis toegankelijk is op de sites van de Volkskrant Parool en
NRC Handelsblad, en af en toe eens een Duitse kwaliteitskrant.

> Succes met het bestrijden van je eigen stropoppen verder !

Dat heb ik niet nodig!

Mag ik je succes wensen met het opruimen van die rommelkamer
die bij jou voor je bovenkamer moet doorgaan Fritz.

Erik vdMb