[D66] Breivik

Fritz van Rikxoort fritz at rikxoort.demon.nl
Tue Jul 26 10:29:36 CEST 2011

Oops, Mark,

Nee zindelijker in de zin van consequent toepassen van gekozen beginselen
naar tegenstanders en medestanders:
dus ofwel Cohen is medeverantwoordelijk voor de kritiek op de Noorse PvdA
die tot frustraties en bij een eigen-rechter tot gruwelijk gewelddaden
leiden, of Wilders is niet vertantwoordelijk voor het gedachtengoed en de
daden van derden.

Fritz

> Mark,

<knip>

> Overigens denken zindelijker mensen er anders over dan jij

"zinderlijker mensen"? Gaat dat over de kwaliteit van mijn blaas?

Mvg,
Mark Giebels