[D66] Breivik

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Mon Jul 25 14:02:14 CEST 2011

Op 25 juli 2011 13:17 schreef Mark Giebels <mark.giebels at gmail.com> het
volgende:

> Maar laten we eerlijk zijn,

Laten we dat doen ...

> die ongelukkige uitspraak van Thom valt in het niet

Dit is een eenzijdige (zeer gekleurde) keuze ... die niets met eerlijk van
doen heeft.

> bij de voortdurende stroom haat die Wilders richting de linkse kerk en de
> Islam verspreidt.

Over welke 'de voortdurende stroom haat' heb jij het? Hoe kom je aan die
kwalificaties? Waaruit bestaan ze?

> Wilders klaagt voortdurend dat hij wordt gedemoniseerd door de linkse elite
> en daardoor gevaar loopt.

Klopt, ik ken ook niemand die al zolang onder begeleiding
van bodyguards diens leven moet leven in dit oh zo vrije Nederland.
Dat moet ergens vandaan komen, lijkt mij, en ja die dan moet je wel bij die
linkse strijders aankloppen voor de mensen rechten. Daar kun je immers
aankloppen zonder aanziens des persoons. :)

Hij 'schijnt' overwogen te hebben om zich tot de linkse kerk te laten
bekeren ... maar ja, die hebben de kerkdeur werkelijk potdicht.
Hij is echter nu wel veel vrijer, maar het zou nog zoveel beter kunnen ...

>  Nu hebben we gezien waar zijn demoniserende uitspraken toe kunnen
> leiden.

Oh, en wat dan wel, Mark? Waar haal je deze kennis precies vandaan? Ik zie
werkelijk niet hoe dit verband er uberhaupt maar zou kunnen liggen.

De 'Fatsoen moet je doen' Balkenende, liet geen gelegenheid ongebruikt om
Wilders in het buitenland af te schilderen ... waarom noem je dat niet?

Wie demoniseren hier wie?

Bovendien, we hadden het over Breivik ... toch?

Henk Elegeert