[D66] Breivik

Mark Giebels mark.giebels at gmail.com
Mon Jul 25 10:24:20 CEST 2011

2011/7/25 Henk Elegeert <h.elegeert at gmail.com>

>   Als Breivik niet Wilders maar een willekeurige Imam tientallen keren in
>>

> Zucht ...als, en wat vormt de geprojecteerde onzalige daad, en dus door wie
> bedacht? Bosma zou wel eens een punt kunnen hebben, toch?

Het is het slechts onderbouwde opinieboek dat ik ooit heb gelezen, maar dat
had ik hier al eerder vermeld.

>   Valt me overigens flink tegen dat je die eigen projecties maar niet door
> lijkt te hebben ...

 En 'Wilders', wie had het daar over? En, wat doet/hoe komt die hier - nu
> eigenlijk - in deze discussie? Wat is nu diens functie geworden?

Hij wordt tientallen keren genoemd in Breivik's pamflet. Zet je oogkleppen
eens af...

> Henk Elegeert
>
> BTW: Je zou nog terug komen op die dwaze man Rob Riemen met z'n
> fascisme ... :))

Heb je gelijk in. Ben nooit aan zijn boek toegekomen. 3 kinderen, snap
je....

Mvg,
Mark Giebels