[D66] Treiteraar: Wolfsen geeft na vakantie uitleg over treiteraars

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Mon Jul 11 15:06:40 CEST 2011

Op 11 juli 2011 12:01 schreef Antid Oto <protocosmos66 at gmail.com> het
volgende:

Homobescherming hoort imho niet bij de "kerntaken van de overheid".

Afgrijselijke onzin, Oto. Het gaat hier om mensen vs de "kerntaken van de
overheid".
Jouw persoonlijke opvattingen over die mensen doen er niet eens toe.

Echte communisten (weg dus met die speudo's/-niemen) moeten ook kunnen
rekenen op die bescherming.

> Pestertjes aanpakken is een secundaire taak van de smeris als puntje bij
> paaltje
> komt.

Onzin opnieuw. De Politie handelt in opdracht van de 3Hoek, al komt daar zo
snel mogelijk een eind aan, want faalt op schromelijke wijze, zoals we ook
nu weer kunnen zien.

> Maar die Wolfsen, die vreselijke PvdA zak en beroepstreiteraar,

Eens. Ik erger me al langer groen en geel aan die zak die zich maar achter
zijn onmogelijkheden blijft verschuilen. Heeft als betuurder geen ballen.

> had na die
> recente in elkaar geslagen linkse demonstratie eigenlijk al lang het veld
> moeten
> ruimen wat mij betreft.

Dat zeg ik, heeft als bestuurder geen benul en vooral geen ballen !!

Henk Elegeert