[D66] D66-fractie Amsterdam-West valt uit elkaar

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Thu Jan 13 23:25:57 CET 2011

Daniel/Allen

Het huidige gedonder in Amsterdam West gaat ons onherroepelijk stemmen
kosten bij de PS verkiezingen.
Ik vind dit een zeer kwalijke zaak daar D66 met name in studentensteden als
Amsterdam traditioneel hoog scoort. Voor PS verkiezingen Noord Holland
zetten we in op 5 tot 7 van de 55 statenzetels en we willen dit niet door
affaires als "Amsterdam West" laten vergallen!
Dit soort gedonder geeft mij als mede verantwoordelijke voor de campagne in
een van de "buitengebieden" het idee dat we campagne kunnen gaan voeren tot
we een ons wegen, maar dat het door dergelijke affaires dreigt te verzanden
in een "dweilen met de kraan open".
Ik hoop dat de kemphaantjes nu eens tot inkeer komen en een goede oplossing
vinden, alhoewel naar mijn mening het kwaad inmiddels al geschied is,
hetgeen ik op z'n zachtst gezegd zeer jammer vind.

Ernst Debets/
Campagnecoördinator D66 Zaanstreek PSNH2011