[D66] D66-fractie Amsterdam-West valt uit elkaar

Bert Bakker bertbakker7 at gmail.com
Thu Jan 13 13:18:13 CET 2011

Laten we transparantie eisen! Het is tenslotte onze partij (behalve die van
AntidOto dan) die ze daar in Amsterdam opnieuw schade toebrengen.
Vlak voor de PS-verkiezingen bovendien...
Het lijkt wel of Amsterdammers denken: wij hebben D66 hier opgericht, we
mogen het ook weer te gronde richten...

Op 13 januari 2011 13:13 schreef ReindeR Rustema <
discussions at reinder.rustema.nl> het volgende: