[D66] D66-fractie Amsterdam-West valt uit elkaar

Bert Bakker bertbakker7 at gmail.com
Thu Jan 13 13:00:54 CET 2011

Daar kan ik het helemaal mee eens zijn, ReindeR.

Ik heb het alleen op grote afstand gevolgd, maar wil je nu zeggen dat de
fractievoorzitter tegen Europese aanbesteding, en voor onderhandse gunning
is?

Groeten,
Bert.

Op 13 januari 2011 12:34 schreef ReindeR Rustema <
discussions at reinder.rustema.nl> het volgende: