[D66] Joosje...

Antid Oto aorta at home.nl
Wed Feb 23 10:11:07 CET 2011

Dat PVV links zou zijn heb ik nog niet uit je analyse kunnen destilleren.
Gewoon oneigenlijk gebruik van de term links, en schaamt die Bakker zich niet
voor het laten vallen van de pejoratieve term linksmens?

Over de krokodillentranen waar Bakker op doelt kan best een kern van waarheid
zitten, maar feit blijft dat je die 400 miljoen beter eerst bij de villa- en
bankensubsidies kunt weghalen als je zo nodig moet bezuinigingen. Laat Nederland
maar failliet gaan wat mij betreft, zodat Vendrik zijn (Tegenlicht) scenario kan
verifiëren.  Voor ons een katalysator.

AO