[D66] Joosje...

Henk Vreekamp vreekamp at knoware.nl
Wed Feb 23 09:42:26 CET 2011

Democs,

Dat verhaal van Bert Bakker over oneigenlijk gebruik van een stukje (gehandicapten)wetgeving lijkt me plausibel, met name vanuit de machtsvraag. De welzijnssector (PvdA, GR, CDA) voert permanent een strijdt tot handhaving en uitbreiding van haar tentakels. Liefst maken ze de halve bevolking kreupel en aldus onderdanig aan welwillende zorgbureaucraten. En maar verkeerd stemmen...

En je wordt belazerd waar je bij staat. Laatst protesteerde een mij bekend senator tegen een wetsvoorstel van Kamp. Daarop reageerde de centrum-linkse minister: "Maar meneer, uw eigen PvdA heeft het destijds zelf ingediend, ik geef het als nieuw bewindspersoon slechts door".  Kijk dat is geen oppositie voeren door de PvdA en GroenRechts, dat is de kluit belazeren.

Vandaar mijn analyse dat we nu dankzij PVV-Wilders tegen een centrum-linkse regering aankijken. Met een PvdA in de regering zou het sociaal-economisch veel slechter gaan voor bijv. 70 procent van de immigranten, de etnische achterban van de PvdA!
hv,u
------