[D66] Joosje...

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Tue Feb 22 16:54:47 CET 2011

Kan de betreffende uitzending niet vinden, Bert.

Of bedoel je deze?

Lotte (Bakker?)
http://www.uitgesprokeneo.nl/uitzending/uitgesproken-eo-15-februari-2011/

...  meervoudig gehandicapt. Doof idd ... daarnaast hersenbeschadiging,
waardoor ...
en verstandelijke beperkingen.

Moeder, Wil Bakker, of haar man (ook Bakker waarschijnlijk) zal dan baan
moeten opzeggen, zegt ze.

Ach, kreunende bonobo's in een land met een vreselijke Hollandse ziekte,
Bert ... ;)

Maar je hebt een punt, het gaat idd om falen van politiek en bestuur. Ik was
er ook bijna ingetrapt.

Henk Elegeert

Op 22 februari 2011 14:15 schreef Bert Bakker <bertbakker7 at gmail.com> het
volgende: