[D66] Euro-blues/Nutsbedrijven-blues

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Wed Feb 16 19:26:29 CET 2011

Op 16 februari 2011 18:38 schreef ReindeR Rustema <
discussions at reinder.rustema.nl> het volgende:

> In een item voor France3 zitten nog mooie beelden van het gesloten
> postkantoor Singel in Amsterdorp. Ik had gelezen dat het dicht ging en als
> vriendendienst had ik meegeholpen aan de productie van dit item over de
> liberalisering van de post.
>
> <
> http://info.france3.fr/avenue-europe/index-fr.php?page=accueil&id_article=230
> >

> of
>
> <http://www.pluzz.fr/recherche.html?q=Avenue+de+l%27Europe>
>
> Veel van mijn voorwerk is er niet in terecht gekomen, zo gaat dat altijd.
> [...]

Tuurlijk, en die stuurt je meteen door naar diens concurrent met een nog
betere service ... Ja ... leuk !!

Intussen heb je als klant nergens nog recht op en wordt je platgewalst
tussen al die betere services, waar je per saldo geen reet aan hebt, immers;
de echte of betere service wordt door geen enkele concurrent meer geleverd.

Rotstreken *die* leveren ze je nog wel!!

Henk Elegeert