[D66] Christopher Hitchens (1949-2011)

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Mon Dec 26 18:42:34 CET 2011

Op 23 december 2011 16:36 schreef Ernst Debets <edebets1 at euronet.nl> het
volgende:

 Heb ik vanmorgen ook al gezien, ze hebben vannacht onze tijd (2 uur ’s
> middags hun tijd) wederom een serie schokken voor hun kiezen gehad  (3,2
> tot 6,0).****
>
> Heb overigens een theorie gelezen dat e.e.a. getriggerd wordt door afstand
> aarde – maan.

En de plaattektoniek? Of de combinatie van beide? Of onder de invloed van
precessie en tiltstand (tiltcylcus) van de aarde?

> Hoe dichter aarde en maan bij elkaar staan, hoe groter de onderlinge
> aantrekkingskracht (wet van Newton).

En de andere van Milutin Milanckovitch drie cycli ?

> Of is Andre Kuipers een paar keer met de Sojoez over Christchurch
> gevlogen? J

Is die Sojoez zo massief? :)) Of is god mss nog niet tevreden? ;)

Henk Elegeert