[D66] Christopher Hitchens (1949-2011)

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Fri Dec 23 16:36:10 CET 2011

Heb ik vanmorgen ook al gezien, ze hebben vannacht onze tijd (2 uur 's
middags hun tijd) wederom een serie schokken voor hun kiezen gehad  (3,2 tot
6,0).

Heb overigens een theorie gelezen dat e.e.a. getriggerd wordt door afstand
aarde - maan. Hoe dichter aarde en maan bij elkaar staan, hoe groter de
onderlinge aantrekkingskracht (wet van Newton). Of is Andre Kuipers een paar
keer met de Sojoez over Christchurch gevlogen? J

Ernst Debets/

Zaanstad