[D66] Appels met Peren ...

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Sun Dec 18 14:30:08 CET 2011

Zolang hij minister president is (betaalde full-time baan) met een aantal
onbetaalde nevenfuncties heb ik daar weinig problemen mee. Zodra blijkt dat
een onbetaalde functie strijdig is met het premierschap dient hij deze
bijbaan neer te leggen. In die zin kan hij wat mij betreft gewoon politiek
leider van de VVD blijven en gastdocent op een middelbare school.

Ernst Debets/

Zaanstad