[D66] Burgemeesters ... zucht !! ;)

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Tue Aug 30 12:36:29 CEST 2011

Op 30 augustus 2011 02:14 schreef T. Jouwstra <tjouwstra at wxs.nl> het
volgende:

>   En,
>
> Henkie,

Hey Tjerky,

>  Wat wil je hiermee zeggen?

Wat bedoel je? Komkommertijd, en hoe (menselijk) gedragen burgemeesters
zich. Ook: vroegah kon je zoiets mogelijk ongezien doen, maar tegenwoordig
-elk mobieltje beschikt immers over een lens ??!! Vraag is ook of dat wat je
privé doet - ook al doe je dat in het openbaar - nog wel kunt claimen als
zijnde privé ??

> Ik zou dat ook gedaan hebben?

Buitensex, ik? Zeker, ooit idd, tot bleek dat het niet -langer- echt privé
kon.

En jij? :)

> D66 zijn vies en dom

Jij zegt het, Tjerky. ;)

> , want ze neuken op een toren?

Dat lijkt me nog het minste 'vergrijp', Tjerky.

> PvdA staat voor Poepen van de Austerlitz?

Of, Poepneukers voor de Ars, ... reden waarom velen hun 'vrijheid' elders
zijn gaan zoeken, Tjerk.

>  Laat dit aan de roddelverhalen over.

Het is geen roddelverhaal, Tjerky ... waar gebeurd - en gefilmd zelfs.

Waar anders zit het dat het een roddel zou zijn anders dan in jouw hoofd,
Tjerky?

Van mij mogen ze, maar of je dat wat je in de openbare-/publieke ruimte doet
ook werkelijk kunt claimen als zijnde privé ??
Dat betwijfel ik.

Wat denk jij?

Bovendien ben ik er blij mee dat een Burgemeester eens op je lachspieren
werkt, anders dan hier in Nederland waar ronduit laf, niet integer, verkeerd
reageren op een aanstormende ramp, etc. etc. steeds de steekwoorden blijken
te zijn.

(Hoog)Tijd de ze gekozen kunnen gaan worden, Tjerk ! Dat ze de concurrentie
aan moeten gaan, al zou een verbod ook een optie kunnen zijn. In elk geval
een eind aan de toe-/instroom als baantje voor (oud)politici ...

Henk Elegeert