[D66] Groencorrupt?

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Tue Aug 9 17:41:42 CEST 2011

Maar ook die andere club - het CDA - krijgt 100.000 Euro's in de (partij)kas
gestort en maakt evenmin - dat, ondanks het bestaan van wetten en regels / '
Fatsoen moet je doen'-normen - bekend wie deze zgn. 'gulle(?)' schenker is,
Henk.

Er valt zo ook echt niet te controleren of die 'gulle' schenker zo een
goedkope(re) investering heeft gedaan, of werkelijk het ' Fatsoen moet je
doen' heeft willen ondersteunen. CDA-Woordvoerder (kennelijk) op dit punt;
Ger Koopmans hult zich -(inmiddels al) diep weggedoken in een zeer
weelderige bontkraag- in (nog verder) stilzwijgen.

Zo ook overigens alle andere politieke partijen ... en dus idd, zijn er
kennelijk velen die ook boter op hun hoofd hebben.

Het lijkt er steeds meer op dat de democratie(en) met een toplaag
opgescheept zit, die zelf niet langer in staat blijkt om zich aan normaal
aanvaarde regels te houden. Of zijn de regels (inmiddels) andere ... ?

Henk Elegeert

Op 9 augustus 2011 08:46 schreef Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl> het
volgende: