Waar blijft de oppositie?

Sun Oct 24 22:21:48 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jippie  :)

De Hoge Raad en de Raad voor de Rechtspraak zijn dit weekend alvast ferm
begonnen met de Umwertung van onze rechtspraak, alweer schijnbaar dankzij
Wilders, althans zijn tegenstanders, want dankzij de hetze tegen hem zien de
revolutionairen aller geledingen van de rechtspraak nu hun kans schoon...

De revolutionare lezing van de voorzitter van "de Rechtspraak" is overigens
van 13 oktober jl. nog tijdens de eerste zittingsdagen tegen Wilders, en de
Hoge Raad schepte al een precedent met een vrief tgen het Amsterdamse Hof
aan Mosckowicz de afgelopen week.

Toch zal op elk terrein het verzet van de intimi, de partijtijgers en hun
institutionele vrienden, niet zomaar gebroken worden, maar de gevechten zijn
begonnen, nogmaals Jippie, op naar de omkering van onze partijocratie en
naar binnen gerichte instituties naar de beoeften van de keizers en de
betalende burgers, het hek is van de dam  :)

Fritz van Rikxoort