FW: Raadsheer Hof stalkte getuige Wilders

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Fri Oct 22 21:12:19 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Goed stuk, Fritz.

Heb de link gevolgd .. (ja, een paar kleinigheidjes (retoriek) na dan ..)

Dus:  het boek van Martin Bosma, DE SCHIJN-ÉLITE VAN DE VALSE
MUNTERS., alvast op (het Sinterklaas) verlanglijstje?

Het geeft overigens wel te denken die verschrikkelijke cultuur ... :(

Hoe komen we er vanaf ? Zit D66 niet in datzelfde schuitje?

Henk Elegeert

Op 22 oktober 2010 13:38 heeft Fritz van Rikxoort
<fritz at rikxoort.demon.nl> het volgende geschreven: