Weg met die Klokkenluiders / dissidenten ... ;)

Fri Oct 8 15:03:40 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies, en zo zijn er vele dagelijkse bijdragen meer,
diek ook die opiniebijdrage vandaag van een moslimschrijver,
die het proces tegen Wilders idem als omkering aantoont.

Ik ben gelukkig niet de enige links-rechts-midden Nederlander die buiten de
verhullende wartaal van links de feiten zoekt en vasthoudt.
Waarom is links er blind voor? Eigen-belang of echte blindheid, beide?

Fritz van Rikxoort