Weg met die Klokkenluiders / dissidenten ... ;)

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Fri Oct 8 14:05:24 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Vervolg:

ik schreef:

> Klopt !! Je zou middels een eigen groep een gevaar kunnen vormen, die dan
> ook bestreden moet worden.

Men wil je hoe dan ook weggezet zien. Maakt niet welke hoek je op zoekt, zo
je daar uberhaupt al heen wilt (niet waarschijnlijk), maar ze zoeken net zo
lang tot ze je ergens mee menen te kunnen bestrijden.
Enfin: zie Mark's inbreng ... ;)

>  Ben je nou voor of tegen die persoon? Voor of tegen die partij? Voor of

Verdeel en heers, Fritz. Alles ten behoeve van hun (beleids)plan(nen), die
zoals we inmiddels weten geen inmenging dulden.

>  En als je oplet hoor en lees je in de

Ik vind de CDA (G.B.J. Hiltermann:) Hans Hillen zo'n prachtig/dwaas 'voice
over' voorbeeld.
Lachen ... heerlijk, maar wat een duimzuiger ... manipulator ...
HET CDA geweten', oeps van Nederland wat er is geen enkel verschil ...
;)

>  Ik ken geen buitenlandse media en politici en andere opinimakers

Hans is voormalig journalist, Fritz. ;)

Je punt is helder, Fritz, er wordt nergens nog inhoudelijk over gesproken,
veelal omdat dit weleens haaks op de 'eenheid' in de partij standpunt -waar
komt in godsnaam dat gedrocht vandaan- zou kunnen staan, anderzijds die
zgn. eenheid zou stemmen kunnen kosten, wat volstrekste kolder is uiteraard.

>  Een raar voorbeeld was gister van Aartsen, VVD-burgemeester in Den Haag.

Oh, dat deden ze nog niet? ;) En van Aartsen is de 'objectieve' beoordeler?

>  als die op zijn uitnodiging eindelijk hun stem laten horen

Kijk, dat zijn brave/laffe burgers. Oh !! Zo moet je zijn: de machthebber
stroop op de mond smeren.

>  , i.p.v. de

Precies: volgens hem, maar eventjes weg geprojecteerd ...

>  Hij gaf Indonesië als goed voorbeeld van de misvertsanden over de islam,

Ja, ja zoals de gr/christen democratie in de monocultuur in het Limburgse.
Ze hebben hier hun volstrekt ondemocratische karakter nog niet eens door.
Enfin, kijk hoe die twee Limbo's er vorm aan geven achter die Brons-Groen
Eikenhouten deur. Wordt nog veel erger ...

>  Van Aartsen bleek blind voor de

Maar Fritz, dan moet zo'n lullo gaan nadenken over wat ie net zelf heeft
gezegd !??????? :)

>  Feiten doen er niet toe, wishfuk thinking

Absoluut. Wel grappig dat Indonesië zo'n grote Islamitische gemeenschap
kent. En is dat niet een voormalige kolonie?

Henk Elegeert