'D66 was na ïef en onsamenhangend'

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Tue Oct 5 10:20:45 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 5 oktober 2010 09:03 schreef Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> op
>
> Je hebt vast nooit van de Left Opposition van Trotski gehoord. Nee,
> tuurlijk niet.

Nee, natuurlijk niet.

Ik richt me op het heden, en probeer die te analyseren en op alle manieren
te bekijken. Ik heb geen enkele interesse in een systeem dat zo volstrekt
faalt, en heeft gefaalt. Dat heb ik wel bekeken en begrepen, overigens.

En het valt, nu ook weer, zo op dat jij dan ook weer niets zinnigs over die
Left Opposition van Trotski te vertellen hebt, zodanig dat het ook nu
bruikbaar zou kunnen zijn.

Hoeveel en welke boeken je ook allemaal leest, je hebt er geen flikker aan
als het het gelezene (geleerde zullen we het maar niet eens meer over
hebben) niet eens meer weet te vertalen naar deze tijd, en vooral hoe je
voordeel ermee te doen.

Het lijkt wel dat je er een stijve lul van krijgt van die trotski, maar het
ook gewoon een pornoblaadje zijn natuurlijk. Inhoudelijk krijgen we (over
die trotski en zijn verdiensten) niet veel te zien immers. En bovendien, als
je maar zoveel begrijpt zoals we hier ... wacht eens even: hoe kom jij dan
aan je stijve? :)) Enfin, veel plezier ermee Janssen ...

Henk Elegeert