Leuke vertoning zo'n CDA congres.

Antid Oto aorta at HOME.NL
Mon Oct 4 19:37:35 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zindelijk zijn ze niet echt hè? We lezen het hersenloos gebrabbel van Elegeert
nog eens:

> Wat ik nu niet begrijp is hoe in dit proces, en buiten de TK om, er een
> congres (tussentijds) invloed uit kan gaan oefenen !!
>
> Dat in een context die nieuw is en dus niet eens uit en te na besproken
> (voor en nadelen op een rijtje en overdacht), laat staan door de TK
> goedgekeurd !!

Ipv de rol van de Koningin in het formatieproces ter discussie te stellen stelt
hij de rol van het partijcongres ter discussie. De wereld op zijn kop.
Regeerakkoorden mogen niet zomaar aan een partijcongres voorgelegd worden, want
daar moeten door de Kamer eerst de voor- en nadelen van besproken worden! Stel
je voor dat 68% voor het fascisme kiest!

Elegeert, mijn beste vrind, je bent echt helder schijnend licht.

En nu weer even lezen in de bio van Joop Zwart over het Santen-Raptis proces...