Op naar een gewone, open Democratie, was Re: Leuke vertoning zo'n CDA congres.

Mon Oct 4 18:16:01 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Je zou kunnen zeggen dat weinigen, links noch rechts, zoveel moeite hadden
met regeringsdeelname van de nabestaanden van hun lijsttrekker, zolang men
tranen vijnsde nadat ze de lang dreigende moord op Fortuyn, na de
bekendmaking dat hij de verkiezingen dagen erna nog ruimer ging winnen,
eindelijk lieten voltrekken.

Mocht Wilders overkomen wat ik zelfs linkse "vrienden" nog dagelijks hoor
bepleiten, wat ze alleen zinloos vinden omdat er dan weer nieuwe
tegenstanders hem ook weer opvolgen, is er vast geen bezwaar meer zelfs niet
tegen meer dan gedoogsteun van zijn nabestaanden, en mogen ze zelfs zo
helemaal de regering in.

Een ander essentieel verschil dan dat Pim vermoord was en Wilders nog
springlevend is zie ik verder ook niet. Al ligt Wilders dan aan banden van
falende strafrechters, die oliedom uitspreken en bepleiten dat hij politiek
discussie in de strafzaak met de rechters wel aangaat.

Fritz van Rikxoort