Leuke vertoning zo'n CDA congres.

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Mon Oct 4 16:45:20 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 4 oktober 2010 15:49 schreef Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Henk Elegeert heeft de mond vol van democratie, maar heeft geen bal
> verstand van
> politiek. Je wilt toch niet beweren dat de TK eerst politieke congressen
> moet
> "goedkeuren" in een demissionaire periode voordat ze gehouden mogen worden?
> Zoiets anti-democratisch heb ik in tijden niet gelezen! Jezus mia.

Dergelijke kwats/kots komt dan ook uit jouw nek, niet de mijne ...

Het lijkt me bovendien dat de invloed van congressen (lees: Politieke
Partijen) niet thuishoren in een Democratie als de onze.
Een dergelijke ziekte hoort eerder thuis in eenheidsworst dictaturen. Heeft
die trotski het daar nog nooit over gehad dan?

> Het
> partijcongres is nog altijd het hoogste orgaan in een politieke partij, en
> niet
> de fractie in het parlement. (Wilders uitgezonderd)

En, hoe weet jij dat?
Tuurlijk he, de applaus machinerie van het regime's van commeraatski OTO.

In Noord-Korea, zag ik laatst, stonden ze allemaal in het gelid zelfs. :)
Over 'ill', gesproken.
Erg leuk ... :)) Stond jij er toevallig ook tussen, want dat kon je zo niet
meer zien?

Henk Elegeert